דיוור אלקטרוני הוא ערוץ התקשורת השיווקית בעל החזר ההשקעה הגבוה ביותר. קטגוריה זו מרכזת תכנים בתחום הדיוור האלקטרוני והודעות ה SMS. קראו כאן כיצד להשתמש באופן מיטבי ביכולות הדיוור של רב מסר: עיצוב מסרים, טפסי הרשמה, אוטומציה פילוח סיפורי הצלחה ועוד.
גאוני.
זו המחשבה הראשונה שעלתה לי לראש, כשראיתי את הפיצ'ר החדש של רב מסר:
טקסט תצוגה מקדימה למסר (של האימייל) שמחליף את הטקסט שבוחרת מערכת המייל אאוטלוק או ג'ימייל.
האמת שביני לבין עצמי, כבר נתתי לפיצ'ר שם משלי: חלונית
קרא עוד >
מקרה בוחן שיווק בדואר אלקטרוני
לאחרונה כתבתי כאן שחוקי המשחק השתנו.
כבר לא מספיק לגייס לקוחות אל בית העסק כדי להצליח למכור להם. חובה לשנות את כל הגישה השיווקית ולעבור משיווק ממוקד יצרן לשיווק ממוקד לקוח. בשיווק ממוקד
קרא עוד >
אילת, ה-4 בנובמבר 2011, 8:45 בבוקר.
אני בים, כקילומטר וחצי מהמזח הדרומי ביותר לפני מעבר הגבול למצרים. אחרי שמונה וחצי קילומטר שחייה, קרוב לשלוש שעות של חתירה עם הפסקה לשתייה של מים (בלי מלח, כי מי מלח לא חסרים בים סוף) וג'לים של
קרא עוד >
גוגל עושים זאת שוב!
רק לא מזמן סיימנו להבין ולעכל את השינויים המשמעותיים ב Gmail שהביאו לעולם את לשונית ה promotions ושלחו לשם את רוב הדיוורים שלנו לשם (אבל מעט במפתיע, לא השפיעו באופן משמעותי על אחוזי הפתיחה ואפקט הדיוור) והנה
קרא עוד >
העולם הולך לכיוון מובייל, אין בכלל ספק. לך יש מכשיר מובייל וגם למרבית הלקוחות שלך יש מכשירי מובייל ובהם הם עושים שימוש כדי לקרוא מיילים וכדאי לגלוש לרשתות חברתיות, אהה וגם לדבר בטלפון.
כדי להיות ב"משחק" ולזכות באהדת
קרא עוד >
מאז שגליתי את השיווק בדואר אלקטרוני לפני כמעט 15 שנה אני קורא, כמעט בכל שנה, לצד מאמרים שמעמידים את השיווק בדואר אלקטרוני כגולת הכותרת של השיווק באינטרנט, גם כאלה שמכריזים על מותו.
החידושים האופנות והמגמות ברשת
קרא עוד >