דיוור אלקטרוני הוא ערוץ התקשורת השיווקית בעל החזר ההשקעה הגבוה ביותר. קטגוריה זו מרכזת תכנים בתחום הדיוור האלקטרוני והודעות ה SMS. קראו כאן כיצד להשתמש באופן מיטבי ביכולות הדיוור של רב מסר: עיצוב מסרים, טפסי הרשמה, אוטומציה פילוח סיפורי הצלחה ועוד.
רעיונות וטיפים לשימוש בטקסט תצוגה מקדימה
גאוני.
זו המחשבה הראשונה שעלתה לי לראש, כשראיתי את הפיצ'ר החדש של רב מסר:
טקסט תצוגה מקדימה למסר (של האימייל) שמחליף את הטקסט שבוחרת מערכת המייל אאוטלוק או ג'ימייל.
האמת שביני לבין עצמי, כבר נתתי לפיצ'ר שם משלי: חלונית פרומו לאימייל.
כי אם אתם מבינים את תפקיד הפרומו, הבנתם את התפקיד של החלונית הזו.
אז בואו נדבר על פרומו של סרט… לפרומו של סרט, יש מטרה אחת: לעורר בכם חשק עז לצפות בסרט המלא.
פרומואים טובים מבוססים על 2 דברים:
- היכולת לספר את עיקר הסיפור של הסרט,
בצורה מאוד מאוד מרוכזת ותמציתית,
כך שהצופה מצליח להבין על מה תכל'ס הסרט - בחירה נכונה של הרגעים הכי חזקים/מרגשים/דרמטיים…מתוך הסרט.
אז עכשיו תחשבו על הפיצ'ר הזה- טקסט תצוגה מקדימה, או כמו שאני קוראת לו – חלונית פרומו לאימייל. קחו את העקרונות שמאפיינים פרומו טוב, ותיישמו אותם כאן.
איך עושים את זה תכל'ס?
- זכרו שאת הפרומו של הסרט, עורכים רק לאחר שהסרט צולם. בדיוק אותו דבר לגבי האימייל שלכם,קודם, תכתבו את האימייל, ורק אחר כך תחשבו על הטקסט של חלונית הפרומו (אגב, העצה הזו מעולה גם לשורת הנושא של האימייל)
- אחרי שהאימייל כתוב, תשאלו את עצמכם:
מה תמצית הסיפור של האימייל שלכם?
מה השורה התחתונה/התועלת הגדולה/התוצאה המיוחלת… - ועכשיו לשאלה השנייה שאתם צריכים לשאול:
מה הדבר הכי מרגש/חדש/מסקרן/דרמטי… שמחכה בתוך האימייל הזה.תחשבו על זה כמו על במפרים.
כמו שבמפרים בכביש נועדו להאט את מהירות הנסיעה שלכם,
כך מילות/משפטי במפר, נועדו להאט את מהירות תנועת היד
שמתכננת למחוק את האימייל שלכם, מבלי להשקיע בו תשומת לב.
אז מהם בדרך כלל, מילות/משפטי במפר של האימיילים?
- חינם/מתנה (בבקשה לעשות שימוש זהיר במילים הללו)
- משפטים שכוללים דד ליין (עוד שעה המבצע נגמר)
- הודעות דרמטיות במיוחד
(לראשונה בישראל/ חשיפה ראשונה/הצצה מיוחדת…) - בשורות חדשות חשובות (פ'יצר חדש ומגניב)
- תוצאות רצויות ונחשקות (ללמוד אנגלית ב- 8 שבועות)
המלצה חשובה ,
כל מה שנכתב כאן, רלוונטי גם לשורת הנושא של האימייל שלכם,לכן נסו לחשוב על שילוב מעניין ומשלים,
בין חלונית הפרומו לבין שורת הנושא של האימייל.
אין טעם לחזור על אותו מסר בשניהם, זה ניצול לא נכון של השטח.דוגמא לניצול נכון של השילוב בין השניים:
שורת הנושא תספר על התועלת/תוצאה הגדולה:
איך לדבר אנגלית עסקית שוטפת תוך 8 שבועות
חלונית הפרומו תבשר בשורה חדשה:
חשיפה ראשונה של השיטה המהירה ללימודי אנגלית
והנה עוד דוגמא:
שורת הנושא תספר על התועלת/תוצאה הגדולה:
וובינאר חדש מציג את סודות מחזור המשכנתא
חלונית הפרומו תבשר בשורה חדשה:
כל מה שהבנקים לא רוצים שתדע
הנה עוד כמה טיפים חשובים בנושא חלונית הפרומו:
חלונית הפרומו (כן, כמו שרב מסר מתעקשים לקרוא לזה: טקסט תצוגה מקדימה) מציגה טקסט שמחליף את הטקסט מתוך גוף המסר. חשוב שהוא יהיה ארוך מספיק (110 תווים לפחות) כדי שידחק כליל את הטקסט מתוך תוכן המסר. עם זאת רוב התווים האלה לא יוצגו אלה במקומם יוצגו שלוש נקודות (…)
שימו לב שבמערכות שונות תוצג חלונית הפרומו באורך שונה.
לכן חשוב שלטקסט תהיה משמעות אם יוצגו ממנו שתי מילים, שלוש מילים, ארבע מילים וכך הלאה..
למשל
בחלונית הפרומו " חשיפה ראשונה של השיטה המהירה ללימודי אנגלית"
כל הטקסטים האלה הם בעלי משמעות:
חשיפה…
חשיפה ראשונה…
חשיפה ראשונה של…
חשיפה ראשונה של השיטה המהירה…
וכך הלאה
רוצים ללמוד עוד על כתיבה שיווקית? באתר שלי תוכלו למצוא עושר של תכנים שילמדו אתכם כיצד לכתוב באופן מניע לפעולה