בלוג// דיוור אלקטרוני // יום שישי 29.03.2024

x
נסו את המערכת כעת!
דיוור אלקטרוני

דיוור אלקטרוני הוא ערוץ התקשורת השיווקית בעל החזר ההשקעה הגבוה ביותר. קטגוריה זו מרכזת תכנים בתחום הדיוור האלקטרוני והודעות ה SMS. קראו כאן כיצד להשתמש באופן מיטבי ביכולות הדיוור של רב מסר: עיצוב מסרים, טפסי הרשמה, אוטומציה פילוח סיפורי הצלחה ועוד.

נסו את המערכת כעת!
פתחו חשבון התנסות

הצגה ויזואלית חדשה של המסרים בג'ימייל

יום חמישי, 8 למאי, 2014

גוגל עושים זאת שוב!

רק לא מזמן סיימנו להבין ולעכל את השינויים המשמעותיים ב Gmail שהביאו לעולם את לשונית ה promotions ושלחו לשם את רוב הדיוורים שלנו לשם (אבל מעט במפתיע, לא השפיעו באופן משמעותי על אחוזי הפתיחה ואפקט הדיוור) והנה Gmail  מטילים לעולם פצצה חדשה:

טאב ה promotions עובר מהפיכה ויזואלית!

לא עוד רשימת שורות נושא סולידיות אלא גריד של תמונות צבעוניות ועליהן הלוגו שלכם בסגנון הרשתות החברתיות.

תיבת ה promotions תראה כך:

מראה התיבה החדשה

מקור: הבלוג של גוגל

את התמונה Gmail ייקחו מתוך המייל שלנו (אם תהיה תמונה) אם כי אפשר יהיה גם לבקש באמצעות קוד מיוחד שיישתל במייל להציג תמונה מסוימת(אל דאגה רב מסר תסייע לכם לעשות זאת). את הלוגו gmail ייקחו, איך לא, מדף ה גוגל פלוס העסקי שלכם (אין לכם? זה הזמן להתחיל לבנות).

שינוי משמעותי נוסף עשוי להיות סדר הופעת המסרים בתיבה. לא עוד ארגון על פי סדר ההגעה אלא לפי מידת הרלוונטיות של הפרסומת (כן, מבחינת גוגל כל מסר שמגיע ללשונית ה promotions הוא פרסומת).

כל זה פתח ל..אתם יודעים מה…בקרוב גוגל יבקשו גם תשלום עבור קידום המסרים שלנו בתיבת ה inbox.

אז מה המשמעות עבורנו המשווקים במייל, מה עלינו לעשות?

קודם כל להירגע…לא כל שינוי הוא איום, והשינוי הזה הוא לדעתי בהחלט הזדמנות. גוגל אינו פועל נגד פעילות מסחרית בדואר אלקטרוני אלא מנסה להסדיר אותה, לייעל אותה ולהתאים אותה לשינויים שעוברים על האינטרנט ובראש בראשונה הפיכת הרשת לוויזואלית יותר. אה..ולא נשכח, גם להרוויח קצת בדרך.

חשוב מאוד לוודא שיש לכם חשבון גוגל פלוס ושהלוגו שלכם שם מעודכן יפה ובולט (אם לא זו הזדמנות לרענן את הלוגו, תהליך שגם אנחנו עברנו לאחרונה). כמו כן חשוב שתהיה לכם אפשרות ליצור תמונות מתאימות לדיוור. מציע ליצור קשר קבוע עם מעצב שתוכלו להזמין אצלו תמונות. בעתיד התמונה שתלווה את המסר שלכם עשויה להשפיע על אחוזי הפתיחה לפחות כמו שורת הנושא הטקסטואלית (שאגב תתקצר במערך החדש).

אחרי שאמרתי את כל זה חשוב לציין את הדברים הבאים: ראשית השינוי נמצא אצל גוגל ב"בדיקות שדה" כפי שהם קוראים לזה (מהיכן הם לוקחים את הטרמינולוגיה הצבאית הזו? זו השפעה של רכישת waze?) וייתכן שיהיו עוד שינויים. שנית משתמשי Gmail יוכלו לבחור בין תצוגת ה grid הוויזואלית לבין התצוגה הרגילה. סביר שרבים ייבחרו בתצוגה הרגילה פשוט מתוך הרגל.

הקישור הזה יוביל אתכם לדף ההרשמה לבדיקות השדה של גוגל

אם אתם רוצים לבדוק כיצד המסרים שלכם יוצגו ב Gmail אתם יכולים להשתמש בכלי החינמי הזה שיאפשר לכם לבדוק תמונות שונות, לוגו ושורות נושא.

אני שוב מזכיר שאנחנו ברב מסר נסייע לכם להתאים את המסרים שלכם למערכת החדשה כדי שתמשיכו לייצור את האפקט השיווקי המקסימאלי באמצעות המערכת.

נושאים נוספים שעשויים לעניין אתכם

מערכת ההפצה לקבוצות בפייסבוק של רב מסר

דיוור אלקטרוני מול רשתות חברתיות

12 מחשבות על “הצגה ויזואלית חדשה של המסרים בג'ימייל

  1. לגבי נושא הגוגל פלוס (שממנו יקחו את הלוגו)- מהפרופיל או מהדף? והאם זה מחייב שהגוגל פלוס יהיה עם אותו מייל שאיתו אני מחוברת לרב מסר? מהמייל שמופיע ללקוח? או לא משנה?

    1. הלוגו יילקח מהדף ולמיטב הבנתי את קשר בין כתובת המייל שאיתה מחוברים לרב מסר וכתובת המייל שאיתה מחוברים לגוגל

  2. הי רוני,

    נשמע שבאמת הולך להיות צבעוני ומעניין.
    שאלה : היכן מעדכנים בכלל את ה- HTML של המיילים בג'ימייל ?
    איפה מדביקים את הקוד המדובר?

    תודה
    קרן

    1. את הקוד מדביקים באזור קוד המקור של המייל. כמו שכתבתי אנחנו נסייע ללקוחות רב מסר לעשות זאת באופן נכון כך שהמיילים ייראו היטב בתצוגה של ג'ימייל

  3. תודה רוני על המידע.
    אין ספק שתצוגת הגריד בסגנון פינטרסט תגרום ליותר הקלקות, וכמו שבפייסבוק חובה להמצאות תמונה בכל פוסט, זה יהיה המצב גם במייל. מייל ללא לתמונה כנראה יוזנח ו/או ישכח ובכל מקרה אחוזי הפתיחה שלו יהיו נמוכים.
    אנחנו בעולם ויזואלי בו למדיה החזותית המורכבת מתמונות, וידאו, אנימציה יש גידול על חשבון טקסט.
    זהו שדרוג משמעותי מאוד למייל הטסקטואליים ולמצב בו הצגה של תוכן המייל ללא תמונה היא ברירת המחדל, לא עוד.

  4. תודה רוני על העדכון החשוב. עד היום הבנו שלא כדאי להרבות בתמונות במייל כי זה לא יורד באופן אוטומטי במייל של הלקוח, ועכשיו הופ – הפוך על הפוך. עדיין כדאי לזכור שיש משתמשים רבים שלא משתמשים בג'ימל אלא בתוכנות דואר אחרות…
    בכל מקרה נשמח להתעדכן בהמשך ונשאר עם היד על הדופק.. תודה רבה!

  5. שלום רוני, תודה על העידכון
    לדעתי "ההתנכלות" הזו של גוגל תפסק, ברגע שהם יבינו שלא משתלם להם כלכלית כאשר אנשים פותחים פחות את המיילים המסחרים.
    צריך עוד לעבד את הרעיון הזה מאיזה כיוון זה יהיה משתלם להם יותר.
    אז יצטרכו בעלי חברות כמו שלך לגלות את הסוד הזה לאוזנם של מנהלי גימל ולקיים איתם שיתוף פעולה שישתלם לכולם (גם למדוורים) אחרת הדיוור המסחרי במייל ילך ויעלם. . . .

    בברכה
    אלי גרון
    ביה"ס לזוגיות בואי כלה
    http://www.zoogyot.co.il

    1. אני לא רואה במה שגוגל עושים התנכלות. לדעתי הם דווקא ידידותיין למשווקים

  6. תודה רבה על העדכון המועיל. האמת שאני לא כ"כ מסתכל אישית על טאב קידומי המכירות אבל עם השינוי כנראה שאעשה בו יותר שימוש …

  7. האם ישנה אפשרות לקבל אישור מסירה/פתיחה של המייל בgmail? אם כן איך עושים את זה?

    1. כמובן אם עובדים עם מערכת דיוור מקצועית כמו רב מסר אפשר לקבל מידע על פתיחה של המייל זה לא קשור לשינוי שג'ימייל בצעו

סגור לתגובות.