בלוג// חדש ברב מסר // יום חמישי 28.03.2024

x
נסו את המערכת כעת!
חדש ברב מסר

ברב מסר חדשנות ופיתוח היא נשמת אפנו. באזור זה נפרסם את כל החידושים שלנו כך שתוכלו לקבל מבט מרוכז על מה חדש ברב מסר.

נסו את המערכת כעת!
פתחו חשבון התנסות

מערכת ה-SMS של רב מסר!

יום רביעי, 6 לספטמבר, 2017

רב מסר מציעה מערכת מתקדמת לשליחת SMS הכוללת בין היתר אפשרות שליחה למספר רשימות במקביל, ייבוא של מספרי טלפון בלבד, הוספת שדות מותאמים אישית למסרים, מנגנון הסרה אוטומטי, הודעות של 134 תווים בעברית ומחירים אטרקטיביים על חבילות מסרי SMS במגוון נפחים בהתאמה לפעילות שלכם.

הודעות SMS הן כלי שיווקי מצוין על מנת להעביר לרשימות תפוצה מסר קצר ותמציתי כגון תזכורות, התראות, אישורי הגעה או הסבת תשומת לב הנמען לפעולה מסוימת שאנו רוצים שיבצע. שימוש בהודעות SMS בשילוב עם דיוור אלקטרוני יוצרים מערכת שיווקית מנצחת לתקשורת עם רשימות התפוצה שלנו.

רוצים לשלוח הודעות SMS? תוכלו לעשות זאת בקלות ובמהירות!

שלב 1 – הגדרת פרטי השולח

לפני שנתחיל לשלוח הודעות יש להגדיר את פרטי השולח שהנמען יראה בעת קבלת הודעת ה-SMS.
ניתן לעשות זאת דרך לשונית "רשימות" – "הגדרות רשימה" – "הגדרת פרטי השולח שיופיעו בהודעות SMS".

ניתן להגדיר מספר טלפון של השולח או שם שולח. יש לציין כי שימוש בשם שולח מונע מהנמען אפשרות מענה ולכן מומלץ לשלב בתוכן ההודעה מספר טלפון לחזרה / להסרה (נרחיב על הנושא בהמשך).
חשוב! לכל רשימה ממנה תרצו לשלוח הודעות SMS יש להגדיר את פרטי השולח (ממש כפי שאתם רגילים לעבוד עם מערכת שליחת המיילים).

שלב 2 – יצירת הודעת ה-SMS

כדי ליצור הודעה חדשה יש לגשת בתפריט ל"מסרים" ולבחור את סוג המסר שאתם מעוניינים ליצור (מסר בודד/ סדרת מסרים/ מבוסס תאריך). לאחר מכן בחרו ב"הודעת סמס" בכפתור "צור מסר חדש".

כדי לשלוח הודעת SMS ממערכת רב מסר יש מספר שדות שעלינו למלא:

נושא המסר: בשדה זה אנו נותנים שם למסר, לדוגמא: "הסבת תשומת לב למבצע". חשוב לציין שבשונה מדיוור אלקטרוני, בהודעות SMS הנושא לא נשלח לנמענים ומשמש רק עבורנו לניהול הודעות ה-SMS.

שפה: בשדה זה ניתן לבחור בין עברית לאנגלית לפי ההודעה שברצוננו לשלוח.

נוסח ההודעה: זה המקום לכתוב את תוכן ההודעה שאנו רוצים לשלוח במסר וניתן כמובן לשלב שדות מותאמים אישית בתוכן ההודעה וליצור פנייה אישית לכל נמען.

חשוב שנשים לב למספר התווים שהשתמשנו בנוסח ההודעה מכיוון שמעל מספר מסוים של תווים נחויב ביותר מהודעת SMS אחת. ניתן למצוא מידע נוסף בנושא מתחת לנוסח ההודעה.

שימוש במנגנון ההסרה האוטומטי: החוק מחייב מענה לבקשות הסרה מהודעות sms ולכן אנו מעמידים לרשותכם מנגנון הסרה אוטומטית! מנגנון ההסרה האוטומטית פועל רק עבור משתמשים שחיברו לחשבונם ברב מסר מספר של חברת בזק או מספר וירטואלי שנרכש מבזק.
כדי להפעיל את מנגנון ההסרה נדרשות מצדכם שלוש פעולות:
1. להודיע באופן חד פעמי למחלקת התמיכה שלנו מהו מספר הבזק או המספר הוירטואלי שרכשתם מבזק לחיבור כמספר טלפון להסרה עבור שליחת ההודעות שלכם. מספר זה ישויך לחשבונכם.
2. להמתין לאישור ממחלקת התמיכה שמספר הטלפון שוייך לחשבונכם (לא מדובר בתהליך מיידי משום שמחלקת התמיכה מעדכנת גם את חברת בזק).
3. כדי שמנגנון ההסרות יעבוד יש לבצע משלוח באחת משתי הדרכים הבאות-
א.  כאשר המספר ששויך לחשבון שלכם מופיע בשדה הנמען וכן בסוף ההודעה יש לציין שניתן לבקש הסרה באמצעות משלוח הודעה חוזרת עם המילה "הסר" או באנגלית "remove" (לדוגמא: להסרה השב "הסר").
ב.  לשלוח מכל מספר טלפון או שם שולח שתרצו ולציין בסוף ההודעה שניתן לבקש הסרה באמצעות משלוח הודעה חוזרת עם המילה "הסר" או באנגלית "remove" למספר הטלפון שחובר לחשבונכם עבור מנגנון ההסרות (לדוגמא: להסרה השב "הסר" למס' 03-0000000).

שלב 3 – בחירת מועד השליחה והנמענים

עם סיום יצירת ההודעה אנחנו יכולים לבחור להשתמש ב"קבוצת משלוח", לדוגמא "נרשמים שהצטרפו ב-30 ימים האחרונים" (בדיוק כפי שאתם משתמשים במערכת המיילים).

לאחר מכן ניתן להוסיף או להסיר רשימות תפוצה נוספות שברצוננו לשלוח להם את ההודעה. כמובן שבמידה ויש נרשמים שמופיעים בשתי רשימות או יותר, המערכת תדע לשלוח רק פעם אחת את ההודעה לכל נרשם.

בסיום, ניתן לבחור את מועד המשלוח הרצוי. אם ברצוננו לשלוח הודעה מידיית אז אין צורך לשנות את מועד המשלוח, אך אם אנו רוצים לתזמן הודעה שתשלח בעתיד יש לעדכן את מועד המשלוח לפי זמן השליחה הרצוי.

הערות חשובות

  • בכל שלב ניתן ללחוץ על אחד מכפתורי ה"שמירה" ולהמשיך לעבוד או על "שמירה ויציאה" ולחזור לעבוד על ההודעה במועד מאוחר יותר.
  • במידה וסיימנו ליצור את ההודעה מומלץ ללחוץ על "שמירה ושליחת בדיקה" ולשלוח לטלפון הנייד שלנו את ההודעה כדי שנוכל לראות איך ההודעה מתקבלת בפועל, ולבצע תיקונים במידה וצריך.
  • לאחר שסיימנו ליצור את ההודעה, שמרנו ובדקנו שהכל תקין, ההודעה תופיע במסך המסרים של רשימת התפוצה.
  • בכדי שהודעת ה-SMS תשלח לרשימה או לרשימות שהגדרנו יש ללחוץ על "שלח".

אם יש לכם שאלות נוספות אתם מוזמנים לפנות למערך התמיכה שלנו שישמחו לתת לכם מענה אישי, מהיר ומקצועי (support@responder.co.il03-717-7777).

שליחה מהנה!