בלוג// חדש ברב מסר // יום שישי 29.03.2024

x
נסו את המערכת כעת!
חדש ברב מסר

ברב מסר חדשנות ופיתוח היא נשמת אפנו. באזור זה נפרסם את כל החידושים שלנו כך שתוכלו לקבל מבט מרוכז על מה חדש ברב מסר.

נסו את המערכת כעת!
פתחו חשבון התנסות

מערכת חדשנית ליצירת סרטוני וידאו

יום ראשון, 19 לפברואר, 2017

שיתוף פעולה ייחודי בין רב מסר לחברת הסטארט-אפ הישראלית VIDOO מאפשר ללקוחות רב מסר גישה ישירה ובחינם לטכנולוגיה ייחודית ליצירה מהירה וקלה של סרטוני וידאו קצרים ומדליקים לשימוש בכל הפלטפורמות כולל פרסום בפייסבוק! (דוגמאות – בהמשך המאמר!)

שיווק באמצעות וידיאו הוא אחד הכלים היעילים ביותר שצמחו בעולם השיווק הדיגיטלי. סרטון טוב תופס את תשומת הלב של הקהל שלכם, מציג אתכם כחדשניים ודינמיים ובסופו של דבר מהווה מרכיב חשוב בתמהיל הצמיחה והשגשוג של העסק שלכם.

אז אם עדיין לא התחלתם לשלב סרטוני וידיאו כחלק אינטגרלי מהתוכנית השיווקית שלכם למה אתם מחכים? לחצו Play ותתחילו לעלות סרטונים לרשת. וכל המרבה הרי זה משובח!

למה וידיאו?

הנה 6 עובדות ומספרים עדכניים-

1. החל מ-2015 צריכת הוידיאו צמחה יותר מכל סוגי התוכן האחרים והתחזיות צופות המשך צמיחה משמעותי.
2. וידיאו בדף נחיתה יכול להביא לעלייה של 80 אחוז במספר ההמרות.
3. לוידאו עשויה להיות השפעה חיובית על דרוג האתר בגוגל.
4. שילוב וידיאו במודעות פייסבוק מעלה את המעורבות ב-22%.
5. הסיכוי לרכישת מוצר און-ליין גדל ב-46% לאחר צפייה בוידיאו.
6. 65% מכלל המשתמשים יבקרו באתר שלך לאחר שצפו בוידיאו.

איפה אפשר למקם סרטוני וידאו?

בכל נכס דיגיטלי שבבעלותכם אפשר ומומלץ לשלב וידיאו. לדוגמא, באתר שלכם וידיאו במקום עוד באנר סטטי יעורר עניין רב יותר אצל המבקרים. גם בחנות מקוונת וידיאו של המוצר יעבוד טוב יותר מתמונה פשוטה. כמובן שברשתות החברתיות סרטוני וידיאו במקום מלל או תמונה יצרו מעורבות גבוהה יותר וישפרו משמעותית את תוצאות הקידום שלכם. בדפי הנחיתה שילוב וידיאו יסייע להגדלת מספר הלידים. ככלל, בכל מקום שתשלבו וידיאו איכותי תשיגו תוצאות טובות יותר.

שיטה חדשה ליצירת סרטוני וידאו

עד היום יכולתם ליצור סרטוני וידיאו בשלוש דרכים-

האפשרות הראשונה וכנראה גם הפופולרית ביותר היא להשתמש בשירותי הפקה מקצועית. הבעיה המרכזית היא שסרטון כזה אינו זול. לכן אם אתם עסק קטן או בינוני רב הסיכויים שתסתפקו בסרטון כללי, כזה שייתן מענה לרוב המוצרים, אבל תוותרו על הסרטונים הקצרים והממוקדים שהיו יכולים לתרום מאוד למבצעי מכירות נקודתיים.

האפשרות השנייה היא לצלם את עצמכם באמצעות מצלמת אינטרנט או סמארטפון מספרים ללקוחות על ההצעה שלכם. אין ספק שזו דרך מצוינת ואותנטית, ואם אתם מצטיינים בה היא מאוד יעילה. אבל בעלי עסקים רבים אינם מרגישים בנוח מול המצלמה ולא אוהבים לשים את עצמם בפרונט. וזה בסדר, לדבר אל מצלמה בהחלט לא מתאים לכולם.

האפשרות השלישית היא לנסות לערוך סרטון וידיאו לבד באמצעות הכלים לשימוש עצמי הקיימים כיום בשוק (ויש הרבה מהם). שתי הבעיות המרכזיות בבחירה באפשרות זו הן הזמן הרב שיש להשקיע והתוצאה שהיא, מה לעשות, לא תמיד מקצועית מספיק. זה בסדר, לא צריך להיפגע, זה פשוט לא המקצוע שלכם.

החל מהיום אנחנו מציעים לכם דרך חדשה לחלוטין ליצירת סרטוני וידיאו בעלי מראה סופר מקצועי! מערכת רב מסר היא הראשונה להציע ללקוחותיה עורך וידיאו מתקדם!

אנו שמחים ונרגשים להכריז על השקת מערכת חדשנית ליצירת סרטוני וידיאו שתאפשר לכל בעל עסק ליצור סרטוני פרסומת קצרים וממוקדים ללא הגבלה.

לפני מספר חודשים חברנו לסטארט-אפ ישראלי מוביל בתחום הוידיאו ולאחר תהליכי פיתוח אינטנסיביים הטמענו במערכת רב מסר את מערכת VIDOO, מערכת חדשנית ומהפכנית ליצירת סרטוני פרסומת מתוך גלריה של מאות תבניות סרטונים גנריים המתאימים כמעט לכל עסק.

הרעיון פשוט – אתם בוחרים תבנית סרטון שאתם אוהבים ומתאים למוצר או לשירות אותו תרצו לשווק, משנים את המלל, התמונות והלוגו לפי רצונכם והופ – יש לכם סרטון פרסומת אישי ומדליק לעסק שלכם. כל זאת בלא יותר מרבע שעה! ולא, אין שום צורך בשום ידע מוקדם בעריכת וידיאו, מדובר במערכת מובנת ופשוטה לתפעול שמתאימה לכולם!.

את הסרטונים המרהיבים שתיצרו תוכלו להוריד כקובץ MP4 או לבחור להטמיע בכל נכס דיגיטלי שבבעלותכם, באמצעות קודי הטמעה אוטומטיים שהמערכת תייצר עבורכם. כלומר, כל סרטון מגיע בארבעה פורמטים כך שתוכלו להשתמש בו בפייסבוק, אתרי אינטרנט, דפי נחיתה, אינסטגרם, יוטיוב, סנאפצ'ט ועוד.

הנה כמה דוגמאות ראשונות של לקוחות ושותפים שלנו (מעתה גם אתם תוכלו ליצור סרטונים משלכם) –

הבלוגרית יונית צוק

סרטון של mamon biz לקורס בניית אתרים בחינם

סרטון של בלה עברון מומחית לשיווק באמצעות רשימות תפוצה

למה אתם מחכים ?! כנסו לרב מסר ותתחילו ליצור סרטוני וידיאו מרהיבים!

מחשבה אחת על “מערכת חדשנית ליצירת סרטוני וידאו

סגור לתגובות.