בלוג// חדש ברב מסר // יום חמישי 28.03.2024

x
נסו את המערכת כעת!
חדש ברב מסר

ברב מסר חדשנות ופיתוח היא נשמת אפנו. באזור זה נפרסם את כל החידושים שלנו כך שתוכלו לקבל מבט מרוכז על מה חדש ברב מסר.

נסו את המערכת כעת!
פתחו חשבון התנסות

אוטומציה לפי ותק

יום חמישי, 10 לדצמבר, 2015

האם יש לכם מדיניות ברורה לקבלת נרשם חדש לרשימת התפוצה שלכם?

אם לא מאוד חשוב שתהיה לכם. אתם ודאי מכירים את האמרה שאין הזדמנות שניה ליצור רושם ראשוני. אמרה זו תקיפה במיוחד לימים והשבועות הראשונים של נרשם חדש לרשימת התפוצה שלכם.

הדרך הטובה ביותר לקבל נרשמים חדשים היא להכין עבורם סדרת מסרים ייעודית. סדרה שתציג אתכם כמומחים בתחום, תציג את להם את העסק שלכם והכי חשוב תתניע מערכת יחסים של אמון ואינטימיות.

סדרה כזו אפשר לשפר ולשכלל באופן שוטף עד שתגרום לכך שהנרשמים פשוט לא יוכלו לעמוד בפניכם. עקבו אחרי אחוזי הפתיחה וההקלקה של המסרים: נסו לשפר מסרים חלשים יותר וללמוד מה עבד במסרים חזקים יותר. נסו מדי פעם גם כיוונים חדשים לגמרי.

חשוב שאותם נרשמים חדשים שנמצאים בתקופת ה"ברוכים הבאים" שלהם לא ייחשפו למסרים השוטפים שלכם לפני שהם מוכנים לכך (והם יהיו מוכנים בערך אחרי שבועיים עד ארבעה שבועות).

שילוב של מסרי הסדרה עם המסרים השוטפים שלכם עלול להיות קצת יותר מדי עבורם. בנוסף כאמור ייתכן שהם לא מוכנים עדיין להיחשף לדוורים המכירתיים שלכם לפני שעוצבה מערכת היחסים והם יסירו את עצמם מהרשימה או סתם יפסיקו להתעניין.

כלי האוטומציה החדש של רב מסר "אוטומציה לפי ותק" יאפשר לכם להבטיח את השקט מהמסרים השוטפים לנרשם החדשים מצד אחד ואת קבלת המסרים השוטפים לאחר שתסתיים תקופת ההיכרות.

הכלי עובד כך:

אתם יוצרים רשימה מיוחדת לקליטת הנרשמים החדשים למשל "רשימת ברוכים הבאים". ברשימה זו אתם מגדירים את האוטומציה מהסוג החדש "אוטומציה לפי ימים" ההגדרה היא פשוטה: אתם קובעים מספר ימים שלאחריהם הנרשם יועבר לרשימה אחרת (למשל רשימת לקוחות פוטנציאליים).

בעת שאתם שולחים מסרים רגלים אתם פשוט נמנעים מלצרף את רשימת ברוכים הבאים כך שהנרשמים שנמצאים שם פשוט לא מקבלים את הדיורים השוטפים שלכם. כאשר עוברת התקופה שקבעתם, נניח 21 יום, הנרשמים מועברים באופן אוטומטי מרשימת ברוכים הבאים לרשימת לקוחות פוטנציאליים ואז מקבלים את הדיוורים הרגילים שלכם.

כך תפעילו את כלי האוטומציה לפי ותק

1)      גשו להגדרות הרשימה גללו לחלק התחתון בוא תמצאו את אפשרויות האוטומציה

חדש ברב מסר אוטומציה לפי ותק

אפשר כמובן להפעיל את האוטומציה לרשימה קיימת או לרשימה חדשה.

2) בחרו "אוטומציה לפי ותק וייפתח לכם הממשק הזה:

automaton by vetek 2

כפי שאפשר לראות במקרה הזה קבענו שלאחר שהנרשם יהיה בעל ותק של 21 ימים, הוא יועבר לרשימת לקוחות פוטנציאליים (הרשימה המסומנת באמצעות תיבת הסימון)

ביכולתכם גם לקבוע את הותק ברשימת היעד. עומדות לרשותכם 3 אפשרויות: 1. לקבוע שהותק ברשימת היעד יתאפס 2. לקבוע שהותק יהיה זהה לותק ברשימת המקור 3. לקבוע באופן ידני ותק מסוים.

קביעת הותק רלוונטית במיוחד כאשר מוגדרת סדרת מסרים ברשימת היעד. באמצעות קביעת הותק תוכלו לקבוע אם הנרשם יקבל את תכני סדרת המסרים (איפוס הותק) או שלא יקבל את הסדרה (הגדרת ותק ידני למשל זמן שעולה על זה של הסדרה)

אפשרות נוספת שעומדת בפניכם היא האפשרות להפסיק עבור הנרשם שעבר את הותק הנבחר (למשל 21 ימים)  את המשלוח מהרשימה הנוכחית. המשמעות היא שאותו נרשם לא יקבל עוד מסרים כאשר אתם שולחים אותם לאותה רשימה (למשל רשימת ברוכים הבאים) אבל כן יקבל מסרים כאשר תשלחו מסר ובו תצרפו את הרשימה הזו לרשימות נוספות.

כך למשל תוכלו להבטיח שבכל פעם שאתם שולחים מסר לרשימת ברוכים הבאים (בלבד) יקבלו אותו רק הנרשמים החדשים שלכם ולא אלה שהותק שלהם גבוה מזה שציינתם.

בהצלחה עם הפיצ'ר החדש!

7 מחשבות על “אוטומציה לפי ותק

  1. הפיצר החדש פשוט גאוני!
    עושה את העבודה הרבה יותר קלה ומתוחכמת.
    תודה רבה רבה!!!
    הולכת לעדכן את לקוחותי ולהציע להם לבצע את השינויי בהתאם!
    שבוע טוב!
    בלה עברון 052-4892900

  2. איזה יופי של פיתוח !
    תודה רוני !
    מי כמוך יודע שאני הראשונה לאמץ כל פיצ'ר שמדבר על אוטומציה 🙂

    הצעת בפוסט להשתמש בפיצ'ר הזה ביחס לרשימת 'ברוכים הבאים',
    אני רוצה להציע שימושים נוספים:

    1. החזרת לקוחות לעסק – לקוחות שצרכו בעבר, שעבר זמן מסויים מאז הצריכה ועכשיו רוצים להחזיר אותם למעגל הלקוחות הקונים. אפשר לעשות זאת עם סדרה ייעודית שמדברת רק על החוויה הקודמת שלהם.

    2. עוררות לקוחות – לקוחות פוטנציאליים ברשימה שעברו תקופות זמן ארוכות ברשימה ואינם מגיבים, אפשר לחבר בעבורם סדרה אוטומטית שמדברת ספיצפית על ההיכרות הממושכת ומספקת להם ערך שימושי שרלוונטי בדיוק לנקודת הזמן שלהם ברשימה.

    ויש עוד.. זה ככה על קצה המזלג

  3. נהדר! עד כה עשיתי את הפעולה של העברה מרשימה לרשימה באופן ידני ומעתה זה יעשה אוטומטי. גדול!
    חסכתם לי זמן והתעסקות. ברכות על השדרוג.
    זהר עמיהוד
    מוביל עסקים באינטרנט
    09-8910462

  4. מעולה ! תודה רבה על החשיבה והשדרוג האינסופיים שלכם!!!
    אני חושב שזה עשוי לעזור לי ולהיות שימושי כדי ליצור מצב שכאשר לקוח נרשם לרשימה מסוימת ואנחנו רוצים לתת לו סדרות מסרים של מוצר מסוים נוסף . תודה רבה

  5. קודם כל תודה על הפיצ'ר החיוני הזה.
    ודבר שני – אני רק שאלה 😉
    מה עושים אם הנרשמים לרשימה אולי חדשים ברשימה (מתנה חדשה) אבל כבר קיימים ברשימות אחרות? יש מצב להוסיף לפיצ'ר בדיקה כזו?…
    תודה.

  6. תודה שאתם מקשיבים לנו!
    ביקשנו את הפיצ'ר הזה מספר פעמים בשיחות עמכם, והנה יצרתם אותו עבורנו.
    עוד סיבה טובה להמליץ לתלמידים שלנו על רב-מסר, שעכשיו נותנת כלי לבצע את מה שאנו מלמדים – סדרת תכני "חימום" מדוייקת לפני צירוף הנרשמים החדשים לרשימת התפוצה הראשית.
    תודה!
    ניר אורלב,
    החממה השיווקית (http://wemarket4u.co.il)

סגור לתגובות.